Per pirmuosius metus „Paupio turguje“ apsilankė beveik 1,5 mln. lankytojų, nuomininkai skaičiuoja 7,5 mln. Eur apyvartą

Praėjusią gegužę pandemijos gniaužtuose atsidaręs „Paupio turgus“ per metus  sulaukė beveik 1,5 mln. lankytojų, o nuomininkai skaičiuoja beveik 7,5 mln. Eur apyvartą. Per 60 proc. sėdimų vietų skaičių auginęs “Darnu Group” kuriamas turgus šiemet laukia ir lankytojų skaičiaus, ir...

Per pirmuosius metus „Paupio turguje“ apsilankė beveik 1,5 mln. lankytojų, nuomininkai skaičiuoja 7,5 mln. Eur apyvartą
Praėjusią gegužę pandemijos gniaužtuose atsidaręs „Paupio turgus“ per metus  sulaukė beveik 1,5 mln. lankytojų, o nuomininkai skaičiuoja beveik 7,5 mln. Eur apyvartą. Per 60 proc. sėdimų vietų skaičių auginęs “Darnu Group” kuriamas turgus šiemet laukia ir lankytojų skaičiaus, ir apyvartos augimo.   Šiandien „Paupio turguje“ veikia 16 restoranų, 3 barai ir 3 krautuvėlės, siūlantys išskirtinę skirtingų pasaulio virtuvių ir produktų įvairovę. Turgaus vadovė Rūta Chadasevičiūtė pasakoja, jog pradžioje susidūrė su dviem iššūkiais. Vienas jų – užklupęs gausus lankytojų srautas, kuris pareikalavo skubių investicijų.  „Atsidarėme karantino metu ir nors talpinome 450 žmonių, įspūdžių  pasiilgę miestiečiai privertė mus suprasti, kad reikia sparčiai didinti pajėgumus – reikėjo daugiau ne tik sėdimų vietų, bet ir aptarnaujančio personalo, inventoriaus ir net tam tikrų infrastruktūros pokyčių įgyvendinimo. Tai teko greitai spręsti dar pirmaisiais veiklos mėnesiais.“  Antrasis iššūkis – pandemijos nulemti veiklos ribojimai, prie kurių tekdavo prisitaikyti labai operatyviai, – kas naujai atsidariusiai vietai yra dar sudėtingiau.   „Bet prisitaikyti pavyko tiek mums, tiek mūsų nuomininkams ir po pirmųjų, labai dinamiškų metų, „Paupio turguje“ visos nuomojamos patalpos išlieka užimtos, didžioji dalis verslų nepasikeitę, o naujus nuomininkus rinkomės pagal jau išgrynintus lankytojų poreikius“, – dalinasi R. Chadasevičiūtė.  Laukia apyvartos ir lankytojų srautų augimo  Turgaus vadovė pastebi, jog beveik pusė visų lankytojų turguje apsilanko savaitgaliais ar šventinėmis dienomis, tad užsuka ne vien pavalgyti ar apsipirkti, bet ir pramogauti. Dėl šių priežasčių per pirmuosius metus turguje sėdimų vietų skaičius lauke ir viduje išaugo daugiau nei 60 proc. – nuo 450 iki 750 ir šiuo metu tai yra bene didžiausia tokia erdvė Lietuvoje.  „Prie turgaus sėkmės prisideda ir įvairūs čia organizuojami renginiai – per praėjusius metus „Paupio turguje“ suorganizuoti 26 įvairaus pobūdžio ir dydžio renginiai, nuo koncertų, mugių ir festivalių iki šeimyninių pusryčių, žaidimų ir teminių vakarų. Per pirmuosius metus įsitvirtinome, tapome žinomi mieste ir turime susiformavusią lojalią auditoriją, kuri mėgsta ir renginius, ir ypač kokybišką maistą: būtent įvairi, autentiška pasaulio virtuvė čia turi didžiausią pasisekimą ir kviečia lankytojus mėgautis maistu – maistauti“, – sako turgaus vadovė.  R. Chadasevičiūtės teigimu, išsigryninusi auditorija šiemet verčia tikėtis dar didesnių lankytojų srautų ir apyvartos. Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Darnu Group“ į pernai gegužę atsidariusio „Paupio turgaus“ įrengimą investavo 2 mln. eurų.   Pranešimą paskelbė: Gintarė Dabrišiūtė, Integrity PR