Regionas, turintis potencialą: Haloo Kotka!

Suomijos geografinė padėtis yra labai palanki: šalis šiaurėje ribojasi su Norvegija, pietuose ir rytuose – su Rusija, vakaruose – su Švedija. Tai lėmė, kad per Suomiją juda stabilūs krovinių srautai į Europos šalis ir Rusiją. Haminos-Kotkos uostas yra pirminis tranzito taškas, iš...

Regionas, turintis potencialą: Haloo Kotka!

Suomijoje labai vertinami verslo partneriai, kalbantys gimtąja suomių kalba. Todėl „AsstrA“ biuro atidarymas Suomijoje 2020 m. rugpjūtį tapo postūmiu stiprinti verslo ryšius su vietos bendrovėmis. Visus Kotkos biuro klientus aptarnauja mūsų ekspertai, pasiruošę konsultuoti ir pasiūlyti individualius sprendimus suomių kalba, kas yra ypač patogu vietos užsakovams.

Suomijos bendrovėms yra parengtas logistikos paslaugų asortimentas, apimantis kompleksines projektinės logistikos paslaugas, specialiųjų ir negabaritinių krovinių gabenimą, taip pat komplektinių krovinių vežimą jūrų transportu ir automobiliais Šiaurės šalyse. Bendrovėms, kurios renkasi krovinių gabenimo jūromis schemas, siūlomos ir muitinės sandėliavimo paslaugos Haminos-Kotkos uoste, krovinių aptarnavimas uostuose, birių krovinių saugojimas ir konteinerių užpildymas.

Krovinių gabenimo iš Suomijos maršrutai driekiasi per dešimtis miestų ir planuojami atsižvelgiant į krovinių gabenimo terminus, krovinių pobūdį ir pasirinkto transporto rūšį. Populiari krovinių, siunčiamų iš Suomijos, kryptis yra Rusija. Į kaimyninę šalį kroviniai yra gabenami automobilių, jūrų, oro ir geležinkelių transportu. Eksportas į Švediją ir Estiją vykdomas jūrų keliais, kroviniai gabenami iš Turku, Hanko arba Helsinkio (Vuosaari) uostų.

Suomijos bendrovės dažnai renkasi maršrutą per Švediją, kai reikia nugabenti krovinius į Norvegiją, Daniją ar Vokietiją. Savo ruožtu Švedijos ir Norvegijos eksportuotojai pasikliauja Suomijoje teikiamomis paslaugomis, uostais ir sienos kirtimo punktais, kai siunčia krovinius į Estiją, Lietuvą, Latviją ir Rusiją.

„Verslo klientai renkasi bendradarbiavimą su „AsstrA“, nes atsakydama į kiekvieną krovinių gabenimo užklausą „AsstrA“ komanda klientui pasiūlo kelis maršrutų variantus. Tai sudaro galimybę klientui pačiam pasirinkti konkrečiu atveju tinkamiausią krovinių gabenimo schemą. Tai jau ne „krovinių ekspedijavimas“. Tai nacionalinio verslo „vidinės virtuvės“ suvokimas, leidžiantis klientui pasiūlyti individualius sprendimus ir logistikos procesų optimizavimo idėjas“, – pasakoja Risto Eskelinen, AsstrA Industrial Project Logistics projekto vadovas.