„Warner Bros. Discovery“ įgijo ilgalaikes teises transliuoti „US Open“ 45-ose Europos rinkose

„Warner Bros. Discovery“ (WBD) ir JAV teniso asociacija (USTA) susitarė dėl naujos ilgalaikės partnerystės, kuria remiantis „US Open“ bus rodomas 45-ose Europos rinkose*. Pagal susitarimą „Eurosport“ ir „discovery+“ transliuos kiekvieną akimirką kiekviename korte. Naujiena paskelbta...

„Warner Bros. Discovery“ (WBD) ir JAV teniso asociacija (USTA) susitarė dėl naujos ilgalaikės partnerystės, kuria remiantis „US Open“ bus rodomas 45-ose Europos rinkose*. Pagal susitarimą „Eurosport“ ir „discovery+“ transliuos kiekvieną akimirką kiekviename korte. Naujiena paskelbta po to, kai 2022 m. „US Open“ transliacijos WBD platformose pasiekė rekordinį įsitraukimą ir gerokai padidino turnyro auditoriją. „Warner Bros. Discovery“, sudariusi naują penkerių metų sutartį su JAV teniso asociacija (USTA), išplėtė savo teises rodyti „US Open“ turnyrą 45-ose Europos šalyse*, įskaitant išskirtinę prieigą 42 teritorijose. Sutartis apima tiesioginių transliacijų ir svarbiausių įvykių teises, kai kiekvieną mačą kiekviename korte bus galima stebėti „Eurosport 1“ ir „Eurosport 2“ kanalais, taip pat „discovery+“ platformoje ir „Eurosport“ programėlėje. Skirtingose rinkose „Warner Bros. Discovery“ taip pat turės galimybę  geriausias rungtynes parodyti nemokamuose savo kanaluose, tokiu būdu dar labiau išplečiant turnyro prieinamumą. Atnaujinta partnerystė reiškia, kad „Eurosport“ pratęs bendradarbiavimą su paskutiniuoju metų „Didžioji kirčio“ turnyru iki daugiau nei 25 metų nuo tada, kai 2001 m. pirmą kartą transliavo turnyrą. Kaip „teniso namai“ „Warner Bros. Discovery“ rodo daugiau tiesioginių transliacijų nei bet kuris kitas sporto transliuotojas – daugiau nei 720 valandų tiesioginių teniso transliacijų per metus visose platformose, įskaitant visų „Didžiojo kirčio“ turnyrų**, ATP sezono 10-yje šalių, Laverio taurės ir visų olimpinių teniso varžybų transliacijas. „Kaip neginčijami „teniso namai“, mūsų prekės ženklas yra neatsiejamas nuo šios sporto šakos. Per pastaruosius 25-erius metus gerbėjams perteikėme įsimintiniausias „US Open“ istorijos akimirkas ir nuolat didinome turnyro žiūrimumą visoje Europoje“, – teigia „Warner Bros. Discovery Europe“ sporto teisių įsigijimo ir sindikacijos viceprezidentas Trojanas Paillot. „Būdami patikimi USTA partneriais sukūrėme patikrintą strategiją, kaip išnaudoti visą savo kanalų ir platformų mastą, kad transliacijos pasiektų kuo platesnę auditoriją. Tai kartu su mūsų teniso transliacijų patirtimi, technologijomis ir gebėjimu pasakoti istorijas reiškia, kad kiekvienais metais gerbėjams siūlome gilesnę ir labiau įtraukiančią turnyrų stebėjimo patirtį. Nekantriai laukiame, kada galėsime dar labiau išplėsti savo bendradarbiavimą su šiuo istoriniu turnyru, kad galėtume atskleisti teniso galią, kuria žiūrovai galės mėgautis visose mūsų rinkose“, – sako jis. Naujiena paskelbta po to, kai po 2022 m. „US Open“ turnyro „Warner Bros. Discovery“ pranešė apie rekordinį auditorijos įsitraukimą daugelyje didžiųjų rinkų. Tai apima geriausius visų laikų transliacijų rezultatus skaitmeninėse platformose, per metus padvigubėjusią auditoriją „discovery+“ ir didžiausią visų laikų žiūrovų auditoriją „Eurosport 2“ kanale. Įsipareigojimas papasakoti žaidėjų istorijas, kartu pateikiant „Didžiojo kirčio“ turnyrų čempionų, tarp kurių – Matsas Wilanderis ir Johnas McEnroe, ekspertinį požiūrį kuo platesnei auditorijai taip pat prisidėjo prie to, kad 2022 m. turnyro metu daugiau nei milijonas unikalių vartotojų kasdien apsilankydavo Eurosport.com svetainėje, kad galėtų sekti teniso naujienas. * Naujas „Warner Bros. Discovery“ ir USTA susitarimas apima visas Europos rinkas, išskyrus Austriją, Prancūziją, Vokietiją, Italiją, Ispaniją, Jungtinę Karalystę ir Airiją.Neišskirtinė prieiga Lichtenšteine, Liuksemburge ir Šveicarijoje.Susitarime nenumatomos transliacijos Rusijoje.** „Warner Bros. Discovery“ turi išskirtines teises į „Australian Open“ turnyrą Europoje, „Roland-Garros“ (išskyrus Prancūzijoje), Vimbldono turnyrą 12-oje rinkų, pagrindinius turnyrus Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje bei „US Open“ turnyrą 45 rinkose. Apie „Warner Bros. Discovery“ „Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti aukštos kokybės televizijos serialų ir filmų kūrimu bei jų transliavimu televizijoje, interneto platformose ir kine. Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, „CNN“, „DC“, „Eurosport“, „HBO“, „HBO Max“, „HGTV“, „Food Network“, „Investigation Discovery“, „TLC“, „Magnolia Network“, „TNT“, „TBS“, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Pictures“, „Warner Bros. Television“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com. Pranešimą paskelbė: Rytis Gerlikas, UAB „coagency”