Pasaulinį įvertinimą pelniusių saldumynų kūrėjai: „Pandemijos metais populiarėja valgomos dovanos“

Paklaustas, ar karantino metu lietuviai valgo daugiau šokolado, saldumynų prekės ženklo „Laroché“ bendraįkūrėjas Andrius Martinaitis tokiai versijai pritaria gana santūriai, nors jo kartu su žmona įkurta įmonė visai nemenkai augo net pandemijos metais. Jis pateikia kitą paaiškinimą...

Pasaulinį įvertinimą pelniusių saldumynų kūrėjai: „Pandemijos metais populiarėja valgomos dovanos“
Pasaulinį įvertinimą pelniusių saldumynų kūrėjai: „Pandemijos metais populiarėja valgomos dovanos“
Paklaustas, ar karantino metu lietuviai valgo daugiau šokolado, saldumynų prekės ženklo „Laroché“ bendraįkūrėjas Andrius Martinaitis tokiai versijai pritaria gana santūriai, nors jo kartu su žmona įkurta įmonė visai nemenkai augo net pandemijos metais. Jis pateikia kitą paaiškinimą – akivaizdu, jog ir žmonės, ir verslo įmonės vis dažniau dovanoja valgomas dovanas, dažnai – šokoladą. Būtent dviejų skonių „Laroche“ šokoladas neseniai buvo puikiai įvertintas svarbiame tarptautiniame konkurse.
Skaitykite daugiau...