Stebėkite didžiulį karinį lėktuvą, skrendantį tarp pastatų Australijoje

Prieštaringai vertinamas vaizdo įrašas socialiniuose tinkluose išpopuliarėjo, sukeldamas žiūrovų diskusijas.

Stebėkite didžiulį karinį lėktuvą, skrendantį tarp pastatų Australijoje

Karališkosios Australijos oro pajėgos (RAAF) paprastai rengia oro šou per savo Brisbeno festivalio šventės finalą. Vaizdo įrašas apie skrydžio manevrą iš vieno tokio ekrano 2018 -aisiais išpopuliarėjo „Reddit“, kai kurie primena apie prieštaravimus, susijusius su tuo metu atliktu manevru.

Vaizdo įraše matyti, kaip „C-17 Globemaster“ skrenda vos už kelių šimtų metrų virš didžiojo miesto žemės, atrodo, užtraukia ir laviruoja tarp dangoraižių.

Daugelis žiūrovų teigia, kad vaizdo įrašas buvo bauginantis rugsėjo 11 -osios priminimas, o vienas komentatorius teigė, kad žiūrint jį „akimirksniu buvo sugrąžinti į tą laiką“. Vaizdo įrašas sukėlė ginčus 2018 m., Kai kurie „9/11 panašų triuką“ pavadino „be reikalo kvailu ir pavojingu“ manevru.

Ar tai buvo pavojingas triukas? Ar tai galėjo baigtis katastrofa? Pažvelkime į faktus apie šį „C-17 Globemaster“ manevrą ir apskritai oro šou.

Apie tą 2018 metų C-17 skrydžio manevrą


Originalus vaizdo įrašas, kurį galima pamatyti žemiau, prasideda nuo to, kad C-17 skrenda tarp dangoraižių prieš pasukdamas į dešinę ir lėtai kyla, kai baigiasi vaizdo įrašas.

Nors vaizdo įrašo, nufilmuoto išmaniuoju telefonu, kampas daro manevrą ypač dramatišką, tuometiniame RAAF pareiškime pateikiama išsami informacija apie taikomas saugumo priemones.

C-17 skrido maždaug 330 pėdų (100 metrų) virš žemės, skrisdamas beveik 200 km/h (320 km/h) greičiu. Nors skaičiai ir filmuota medžiaga yra dramatiški, lėktuvas iš tikrųjų didžiąją skrydžio dalį skrido virš Brisbeno upės, o tai reiškia, kad turėjo erdvės pasislinkti bet kuria kryptimi. Mažai tikėtinas variklio gedimas būtų sukritęs į vandenį.

Daugiau kadrų iš panašaus manevro Brisbene 2019 m. Aiškiai parodo, kad C-17 Globemaster skrenda virš Brisbeno upės:

Verta pažymėti, kad JAVF priklausantis C-17 buvo mirtinos 2010 m. Avarijos, kurioje žuvo visi keturi keleiviai, dalis. Dėl katastrofos, įvykusios rengiant oro šou, buvo kaltinama piloto klaida.

Žinoma, Brisbeno triukas buvo gerai surepetuotas ir buvo suplanuotas kelis mėnesius, o visuomenė gerai žinojo, kad tai įvyks anksčiau laiko. Karališkosios Australijos oro pajėgos taip pat turi patirties su tokiais triukais.

Žinoma, nuo 2006 m. Iki 2010 m. Nakties šventės metu RAAF atliko „išmetimo ir deginimo“ manevrą su „F-111 Aardvarks“, kuris pamatė, kad orlaivis išmeta degalus iš purkštuko, prieš tai užsidegdamas degikliu ir apšviesdamas dangų. Įspūdingą manevrą galima pamatyti aukščiau esančiame vaizdo įraše.

Ar oro šou paprastai yra saugus?


Visiems gerai repetuojamiems oro šou skrydžio manevrams, kurie kasmet puikiai atliekami, deja, oro šou nelaimės kartais pasitaiko.

Viena neseniai įvykusi nelaimė įvyko Jungtinėje Karalystėje „Shoreham Airshow“. 2015 m. Rugpjūčio 22 d. „Hawker Hunter T7“ naikintuvas nukrito ant netoliese esančio pagrindinio kelio, nesusitvarkęs ir nuskridęs per žemai atlikęs kilpos manevrą.

Avarijos filmuotoje medžiagoje matomas didžiulis ugnies kamuolio išsiveržimas, kai lėktuvas atsitrenkė į kelią, deja, žuvo 11 žmonių, o dar 16 buvo sužeisti. Neįtikėtina, kad pilotas išgyveno tik su nedideliais sužalojimais. Tikslios avarijos priežasčių tyrimas dar tęsiamas.

Tuo tarpu 2002 m. Sknylive, Ukrainoje vykusioje oro šou katastrofoje, žuvo 77 žmonės, o 543 buvo sužeisti, kai naikintuvas „Sukhoi Su-27“ atsitrenkė į žiūrovų tribūną. Tai mirtingiausia oro šou nelaimė istorijoje.

Nepaisant šių nelaimingų atsitikimų, oro šou nelaimės tikimybė yra palyginti maža. Kaip pažymi Tarptautinė oro parodų taryba, vien JAV ir Kanadoje kasmet vyksta apie 350 oro šou, ir dauguma jų įvyksta be pastebimų nelaimingų atsitikimų.