Žmogus, kuris per metus parduoda 700 milijonų sumuštinių

"Mūsų žmonės dirbo ištisą parą siekdami užtikrinti, kad pandemijos metu ir toliau galėtume tiekti aukštos kokybės, šviežiai paruoštą maistą tiek vartotojams, tiek ir specialistams."

Žmogus, kuris per metus parduoda 700 milijonų sumuštinių
newstalk

Kai esate didžiausias Jungtinių Karalysčių fasuotų sumuštinių gamintojas, koronaviruso karantinas yra didelė problema.

Kadangi visi, išskyrus pagrindinius darbuotojus, buvo paprašyti likti namuose nuo kovo 23 d., „Greencore“ staiga pastebėjo didelį klientų skaičiaus sumažėjimą.

Tiekia savo prekės ženklo sumuštinius visiems didžiausiems prekybos centrams ir valgykloms. JK biuruose ir kitose darbo vietose beveik niekas neturėjo galimybės per pietų pertrauką nusipirkti sumuštinių ar kiaušinių.

Dėl šios priežasties „Greencore“ sako, kad pagrindinis skyrius „maistas išsinešimui“, paprastai per metus parduodantis 700 milijonų sumuštinių, taip pat salotų ir suši, per kitą pusantro mėnesio pardavimai sumažėjo 70%.

Patrikas, kuris nuo 2008 m. Vadovauja Dublino ir Londono bendrovėms, sako, kad tai buvo „nežinios laikotarpis“. Duodamas interviu su Airijos transliuotoju RTE, jis teigė, kad tai padarė ankstesnius rūpesčius dėl „Brexit“ „labai nereikšmingus.

Reguodamas į koronavirusą, „Greencore“ uždarė tris iš 16 JK esančių įstaigų ir išleido atostagų 4000 iš 11 500 darbuotojų. Patrikas ir jo kolegos valdybos nariai sumažino savo atlyginimą 30 proc.

Jis sako, kad didžiuojasi darbuotojais, kurie liko dirbti, gaminti sumuštinius,  „tūkstančiai“, kuriuos nemokamai dalino NHS darbuotojai dvidešimčiai JK ligoninių.

"Mūsų žmonės dirbo ištisą parą siekdami užtikrinti, kad pandemijos metu ir toliau galėtume tiekti aukštos kokybės, šviežiai paruoštą maistą tiek vartotojams, tiek ir specialistams."

49 metų amžiaus, gimęs Airijos Respublikoje 1971 m., Kilęs iš garsios airių šeimos, kuri kartais vadinamas „Korko grafystės Kennedys“. Dešimtajame dešimtmetyje miręs Patriko tėvas Hugh buvo vyriausybės ministras. Jo brolis Simonas yra dabartinis "tánaistas" arba ministro pirmininko pavaduotojas.


Po mokyklos Patrikas įgijo komercijos laipsnį Korko universiteto koledže. Tada jis išvyko į Oksfordo universitetą vadybos magistrantui. Jis žaidė regbį abiejuose universitetuose ir sako, kad sportas padėjo jam išmokyti „kurti ir dirbti puikiose komandose“.

Oksfordas praleido dešimtmetį pas vadybos konsultantus McKinsey, prieš pradėdamas dirbti „Greencore“ 2005 m., Būdamas vyriausiuoju finansininku.

„Greencore“ buvo įsteigtas 1991 m., Privatizavus buvusį valstybinį „Irish Sugar“. 2001 m. Ji pradėjo prekiauti patogiais maisto produktais, o 2006 m. Visiškai pasitraukė iš cukraus verslo. 2011 m. Pagrindinį prekybos sąrašą jis pakeitė iš Airijos vertybinių popierių biržos į Londoną.

Nors sumuštinių gaminimas yra didžioji jo verslo dalis, jis taip pat gamina atšaldytus paruoštus patiekalus - viską, pradedant kariais, baigiant kepsniais ir sriubomis. Bendrovė teigia, kad šių prekių pardavimai per pirmąsias šešias darbo savaites buvo didesni nei pernai, nes žmonės daugiau gamindavo namuose. Tačiau pakilimas siekė tik 5%.


Nors koronavirusas yra „Greencore“ iššūkis, tai nėra pirmoji pagrindinė problema, kurią Patrikui teko spręsti įmonėje. 2008 m., Praėjus tik trims mėnesiams po to, kai jis buvo paskirtas generaliniu direktoriumi, bendrovės Škotijos dukterinėje įmonėje „Campsie“ buvo užfiksuotas sukčiavimas siekiantis 15 mln.

Patrickas dėl skandalo atleido tris vadovus. Jis, pasak jo, buvo „pats sudėtingiausias jo profesinio gyvenimo momentas“ ir tai padarė jį „stipresniu ir ryžtingesniu kaip asmuo ir kaip vadovas“.

Mažmeninės prekybos analitikas Nickas Widdowsonas, „Shopper First“ įkūrėjas, sako, kad žvelgiant į ateitį pagrindinė problema, su kuria susiduria „Greencore“ ir kiti patogaus maisto gamintojai, yra tai, kaip sumažinti ar pašalinti plastikines pakuotes.

„Šviežio, autentiško, vietoje gaminamo produkto tiekimas kartu su tvaria pakuote bus esminis dalykas kiekvienam patogaus maisto gamintojui, siekiančiam patenkinti besikeičiančius vartotojų lūkesčius“, - sako jis.


Patrikas sutinka. „Prieš dvejus metus galėčiau pateikti suderintą ir vartotojui patogų argumentą, kad pakuotės prailgina maisto ir gaminių naudojimo laiką. Bet, pasaulis pajudėjo į priekį, plastikas laikomas problema, todėl turime rasti alternatyvų, kurios yra geresnės aplinkai “.

Nors „Greencore“ 2020 m. Pajamos ir pelnas neišvengiamai sumažės 2019 m. 1,5 mlrd. 

Jis taip pat teigė, kad 7000 klientų apklausa parodė, kad daugelis dabar buvo „nusivylę“ turėdami patys pasidaryti pietus.

„Greencore“ vaidina absoliučiai svarbų vaidmenį palaikant Junkgtinių Karalysčių maitinimą ir atliekant šį vaidmenį „Greencore“ darbuotojai jaučia galingą atsidavimą, dvasią ir tikslą “, - sako Patrick.