Pranešama, kad „Disney“ sumažino savo „Facebook“ reklamos biudžetą

„Disney“ sumažino savo reklamos biudžetą „Facebook“, praneša „Wall Street Journal“.

Pranešama, kad „Disney“ sumažino savo „Facebook“ reklamos biudžetą
  • „Disney“ sumažino savo reklamos biudžetą „Facebook“, praneša „Wall Street Journal“.
  • Naujienos pasirodė po to, kai daugiau nei 500 reklamuotojų sustabdė skelbimus „Facebook“ dėl jos požiūrio į neapykantos kalbas.
  • Remiantis tyrimų bendrovės „Pathmatics Inc.“ atlikta analize, „Disney“ buvo didžiausias reklamuotojas „Facebook“ pirmąjį šių metų pusmetį.

„Disney“ sumažino savo reklamos išlaidas „Facebook“ ir „Instagram“, kai buvo boikotas socialinės žiniasklaidos platformai, kuriai vadovauja pilietinių teisių grupės, praneša „Wall Street Journal“.

Šaltiniai nepateikė informacijos, kiek buvo sumažinta, ar kada buvo priimtas sprendimas.

Šaltiniai teigė, kad „Disney“ priklausanti transliacijos tarnyba „Hulu“ pristabdė visą reklamą „Instagram“, o vienas šaltinis teigė, kad jos kabelinio tinklo laidų reklamos greičiausiai negrįš į „Facebook“ , nebent socialinės žiniasklaidos milžinas pakeis savo politiką.

„Facebook“ boikotas „Stop neapykantai už pelną“ birželio mėn. Paskelbė pilietinių teisių grupių, įskaitant NAACP, „Change of Change“ ir „Anti-Defamation League“, koaliciją. Prašo didelių bendrovių nutraukti reklamą „Facebook“, bandant priversti įmonę permąstyti savo neapykantos kalbas ir dezinformacijos politiką.


Daugybė aukšto lygio reklamuotojų, įskaitant „Coca-Cola“, „Dunkin’ Donuts “,„ Verizon “ir dar daugiau nei 500 kitų, paskelbė, kad jie sustabdo savo skelbimus socialiniame tinkle.

„Disney“ oficialiai nepaskelbė jokio sprendimo sumažinti reklamos išlaidas.

Tyrimų bendrovės „Pathmatics Inc“ žurnalui pateikta analizė rodo, kad pirmąjį šių metų pusmetį „Disney“ buvo populiariausias „Facebook“ reklamuotojas, išleidęs maždaug 210 milijonų dolerių. 

„Stop Hate for Profit“ vadovai liepos 7 d. Susitiko su „Facebook“ vadovais, įskaitant Marką Zuckerbergą.


Pranešime spaudai grupės teigė, kad susitikimas buvo „nusivylimas“ ir kad iš dešimties „Facebook“ pateiktų rekomendacijų ji tik iš dalies atkreipė dėmesį į vieną: kad bendrovė turėtų pasamdyti „C-suite“ lygio civilinių teisių vykdymą . „Facebook“ teigė, kad samdys civilinių teisių lyderį, tačiau neįsipareigojo jų paversti „C-suite“ nariu.