„Kalnapilio“ aludarė apie populiarėjančius nealkoholinius kokteilius: kaip kuriami nauji skoniai?

Parduotuvių lentynose įvairių gėrimų pasirinkimas kiekvienais metais vis didėja, tačiau ne visiems produktams pavyksta užsitarnauti vartotojų prielankumą. Prekybininkai pastebi, kad pastaraisiais metais Lietuvoje itin išaugo nealkoholinio alaus ir nealkoholinių alaus kokteilių populiarumas,...

„Kalnapilio“ aludarė apie populiarėjančius nealkoholinius kokteilius: kaip kuriami nauji skoniai?
„Kalnapilio“ aludarė apie populiarėjančius nealkoholinius kokteilius: kaip kuriami nauji skoniai?
Parduotuvių lentynose įvairių gėrimų pasirinkimas kiekvienais metais vis didėja, tačiau ne visiems produktams pavyksta užsitarnauti vartotojų prielankumą. Prekybininkai pastebi, kad pastaraisiais metais Lietuvoje itin išaugo nealkoholinio alaus ir nealkoholinių alaus kokteilių populiarumas, tačiau šioje kategorijoje vartotojai taip pat turi savus favoritus. „Kalnapilio“ aludarė Asta Briedienė sako, kad vartotojų mėgstamų skonių paieškos yra atsakingas procesas, kuriam norint sukurti paklausų produktą skiriamas itin didelis dėmesys.
Skaitykite daugiau...